We beinvloeden met iedere communicatie. Het gaat om de indruk die we achterlaten.

Communiceren met de inzet van meerdere communcatiekanalen: van social media, link building tot het ouderwets verspreiding van persberichten.

E-learning cursus functioneringsgesprekken

E-learning cursus functioneringsgesprekken

Het functioneringsgesprek (soms ook wel eens ‘doelstellingengesprek’ genoemd) is een terugkerend, vertrouwelijk, tweerichtingsgesprek tussen direct leidinggevende en de medewerker. Het gesprek vormt een gestructureerde manier van overleg waarin elkaars functioneren in het werk, binnen de afdeling en binnen de organisatie ter sprake komt. In tegenstelling tot de functioneringsgesprekken die vroeger werden afgenomen ( en die nu nog steeds het meeste worden afgenomen), zijn wij geen voorstander van het 1 keer per jaar houden van een functioneringsgesprek, maar meerdere keren per jaar. Natuurlijk moet daar ook wel aanleiding voor zijn. Functioneringsgesprekken volgens de dynamische manier kunnen dus meerdere keren per jaar plaats vinden. Geheel naar de behoefte van medewerker en afdelingshoofd. Gesprekken hoeven daardoor ook niet uren te duren. Een gesprek kan bij wijze van spreken in 10 minuten worden afgerond. Functioneringsgesprekken zijn dus niet gebonden aan een bepaalde frequentie. Met de één moet je misschien wel maandelijks een kort gesprek hebben, terwijl een medewerker die goed functioneert een jaarlijks gesprek voldoende is. 1 maal per jaar is echter wel het minimale. Bovendien moet je voor ogen houden, dat je nu misschien nog veel afspraken maakt in het voorbijgaan en die vanaf nu in een iets formelere vorm worden vastgelegd. Lees verder: https://cursus-functioneringsgesprekken.nl/nieuws/de-frequentie-en-het-nut-van-het-houden-van-functioneringsgesprekken/
Marketeer

Facebook